Boya badana sürecimiz nasıl işliyor?


1. Adım: Boya Öncesi Bant: Süpürgelikleri ,Çerçeve kenarlarını, pervazları, farklı renge sahip bitişik duvarları koruyucu bantlar ile çevreleyerek boya kazalarından koruyoruz.    


2. Adım: 
Boya Öncesi Zemin Kaplama: 
Yerlere boya damlamasını engellemek için naylon sererek zemini koruyor ve zemine zarar gelmesini engelliyoruz.



3. Adım: 
Boya Öncesi Eşya Kaplama: Eşyaları  toparlayıp üzerlerini örterek  eşyalara zarar gelmesini önlüyoruz.


4. Adım: Boya Öncesi Tadilat: Pürüzsüz ve modern bir görünüme sahip duvarlar oluşturmak için boya öncesinde duvarlardaki çatlakları ,kırıkları ,dökükleri ve çivi yerlerinin tadilat ve tamiratlarını gerçekleştiriyoruz.

5. Adım: Boyadan Önce Astar: Yeni bir yer mi açtınız; mağazanızı yeniden mi tasarladınız veya yeni bir ürün ya da hizmet mi eklediniz? Bu haberi kendinize saklamayın; paylaşın, duymayan kalmasın.

6. Adım: Boya Badana: Hazırlamış  olduğumuz sorunsuz duvar yüzeylerine boyamızı özenli ve kusursuz bir şekilde uygulayıp estetik ve güzellik katıyoruz.